e-mail

amipablaibonet@gmail.com

dissabte, 5 de novembre del 2011

Aqui teniu l'estat de comtes, sols recordar que comença quan es va fer el canvi de la junta directiva.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Podrieu informar del presupost que hi ha per aquest any.

Aquest estat de comtes ens informa del saldo que con diu l'entrada hi havia quan es va fer el canvi de la junta directiva fins a dia 30/06/11, 4,400 euros.

Pero a dia d'avui després de la venda de llibres per part de l'AMIPA, sense descomte, voldriem saber quin és el presupost per aquest proper curs.

També estaria be infomar de quin benefici hi ha hagut amb la venda de llibres? i quin total de ingressos hi ha hagut amb les quotes de soci.

Aquest presupost pot ser una bona eina per evaluar la gestió feta per l'actual junta directiva.

Salutacions.

Anònim ha dit...

A la reunió vareu dir i de fet esta escrit a l'acta de la reunió la compra de la col•lecció de llibres de lectura de n'Stilton per l'escola.

A l'estat de comtes no surt la despesa d'aquesta compra de llibres.

Amipa Blai Bonet ha dit...

Hola a tots,
en primer lloc agrair el fet de que qualcú es prengui la molèstia de revisar tota la feina que hem fet i a més de comentar-la dins aquest blog de TOTS els pares i alumnes del C.P. Blai Bonet. Per primer cop des-de fa uns anys aquesta junta directiva a decidit fer public, dins aquest blog, l'estat de comptes amb la intenció de que tots els pares tinguem accés a una informació tan important.

En resposta als vostres comentaris i preguntes:

1. L'Amipa va pagar totes les excursions de tots els cicles i cursos. Si qualcú té interès les factures son a l'arxiu de l'Amipa a disposició de tothom que les vulgui consultar. No les hem penjat al blog per falta de temps però si qualcú les vols escanejar per publicar-les estarem encantats de que ens ajudi.....

2. Gràcies per fer notar que la col.lecció dels llibres de l'Stilton no ve relacionat al l'estat de comptes, el motiu es que la factura no es va pagar fins a l'octubre i per tant es comptabilitzarà dins les despeses d'aquest curs.

3. En relació a quin pressupost tindran els nostres nins per aquest curs, es una idea que posarem en marxa tant aviat com sigui possible, en primer lloc hem de tenir clar quines subvencions rebrà l'Amipa i haurem de tancar definitivament el tema dels llibres per poder publicar-ho al blog.


Moltes gracies i vos demanam una mica de paciència, com sabeu aquesta labor de formar part de la Junta Directiva implica un esforç afegit a les nostres responsabilitat particulars com a pares i mares i com a gent treballadora que som tots.

Salutacions.

P.D.: Ja que aquest blog es una eina transparent i plural per compartir tota l'informació de l'Amipa, seria interessant que els comentaris no fossin anònims, per ajudar a crear un clima d'igualtat i convivència.

Junta Directiva Amipa Blai Bonet.

Anònim ha dit...

Un altre tema que hi ha que estaria bé que l'AMIPA fes alguna cosa és el tema de l'horari de obertura del Col.legi, a dia d'avui els alumnes no poden entrar dintre del col.legi fins a les 8,15 hores, això fa que els alumnes hagin de esperar fora i algún dia hi haura una desgracia, no podria fer alguna cosa l'Amipa (Escoleta matinera) per poder donar un servei als pares que han de deixar els nins abans de les 8,15 hores.

Podrieu informar de quin és l'horari exacte.

Anònim ha dit...

¿Aquest estat de comptes no es real?

¿ Aquest any tornareu a pagar les despeses dels autocars?

¿Penjareu el pressupost per aquest curs?

Per cert les subvencions que s'han de rebre per l'any 2011 a hores d'ara ja es toquen de saber.

Ets el visitant núm.:
Free Counter